לגו דופלו קופסת הלבנים של דופלו 10913

5702016617740
  • 229.90
אזל המלאי
משלוח חינם מעל ₪299.00
לגו מיוחד עם חלקים גדולים שמתאים לתינוקות גילאי שנה וחצי ומעלה

  • זמן אספקה ותנאי רכישה
    אספקה ומדיניות משלוחים

    1. אספקת המוצרים ושליחתם תתבצע תוך 3 ימי עסקים לישובים רגילים ועד 5 ימי עסקים לישובים חריגים. חישוב מועדי האספקה יהיה על פי ימי עסקים, דהיינו חמישה ימי עבודה בשבוע, ימים א’- ה’, ואינו כולל ימי שישי, שבת, ערבי חגים ומועדים. בנוסף, לא ייכלל יום ההזמנה לצורך מניין ימי העסקים לאספקת המוצרים, אם נעשתה לאחר השעה 12:00. יחד עם זאת, מפעילת האתר עושה כמיטב יכולתה להקדים את זמן האספקה.
    2. משלוח המוצרים יכול להיעשות רק בהתאם למדיניות המשלוחים ולמוצע לאותו מוצר ו/או שירות שבחרת, כל זאת על פי מדיניות ההובלה והאספקה ובכפוף לשיקול דעתה של מפעילת האתר. למפעילת האתר שמורה הזכות להודיע כי אין באפשרותה להוביל את המוצר לאזור מסוים, ובמקרה זה לא תחויב בדמי משלוח והמוצר יימסר לידיך באחת מנקודות האיסוף.

    3. בתחתית דף המוצר עשויה להופיע הערה הנוגעת להגבלת אפשרויות האספקה של פריט. ההגבלות נובעות בד”כ מרגישות מוצר לחום או קור, שבירות גבוהה או משקל גבוה וכיו”ב. במידה ובחרת במוצר שחלה עליו מגבלת משלוח – תחול המגבלה על כל המשלוח. כלומר אם מוצר מסוים הנכלל בסל הקניות, ניתן לאיסוף עצמי בלבד – כל אותו סל קניות יוגבל לאיסוף עצמי. עומדת בפניך האפשרות לפצל את ההזמנה ולהפריד את המוצר נשוא מגבלת המשלוח להזמנה נפרדת. באופן דומה, קיימת הגבלת כמות פריטים למשלוח יחיד של פריטים כבדים, או חיוב שונה מחיובי המשלוחים הרגילים.
    4. במידה ובחרת באספקת המוצר ו/או השירות באמצעות משלוח, הם יסופקו לכתובת שמסרת לנו במהלך תהליך הרכישה באתר באמצעות שליח או דואר ישראל. אנו מנועים מאספקת משלוחים, בכל דרך שהיא, לכתובת שהיא ת.ד.
    5. מפעילת האתר ו/או מי מטעמה לא יישאו בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם, כדוגמת שביתות או השבתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו”ב), אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה. במקרים אלה רשאית מפעילת האתר להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.
    6. בעת האספקה, רשאית מפעילת האתר לבקש את נוכחותך במקום ובמועד האספקה, והצגת תעודת זהות שלך ו/או חתימתך על גבי שובר כרטיס האשראי ו/או קופון, כתנאי למסירה.
    7. במידה ומוצר לא יישלח אליך בתוך 14 ימי עסקים מיום הקניה, תהיה זכאי לבטל את העסקה ולקבל חזרה את מלוא התמורה בעד אותו המוצר. עם ביטול העסקה כאמור, וקבלת התמורה בחזרה, לא תהא לך כל טענה ו/או תביעה כלפי האתר ו/או , בקשר עם העסקה. האמור אינו תקף לגבי מוצרים שמועד אספקתם צוין כממושך יותר, ו/או הוזמנו במיוחד עבור הלקוח.
    8. ידוע לך כי בכל מקרה בו לא יעלה בידי האתר ליצור עמך קשר לשם תיאום אספקת המוצר, בתוך 7 ימים מיום ביצוע הקניה, ייחשב הדבר כביטול הרכישה על ידך. במקרה זה לא יהיה על האתר לספק לך את המוצר, ואף לא תהיה לך כל טענה ו/או תביעה כלפי האתר או , בגין ביטול העסקה על פי סעיף זה.
    9. במקרה של הובלה חריגה, על פי שיקול דעתה הבלעדי של מפעילת האתר או מי מטעמה (כגון הובלה שלא ניתן לבצעה באמצעות מדרגות או מעלית, הובלה שנדרש מכשור מיוחד לביצועה או הובלה לקומות גבוהות), תחול כל עלות ההובלה, במלואה, על הלקוח.
  • מדיניות החזרת מוצרים
    ביטול רכישה והחזרת מוצרים

    1. המשתמש ראשי לבטל את העסקה בהתאם להוראות תבוטל הזמנתך ע"פ מדיניות ביטול עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן הישראלי (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"
    והתקנות שהותקנו על פיו, כפי שיעודכנו מעת לעת (להלן: “חוק הגנת הצרכן”). בכל מקרה של סתירה בין הוראות חוק הגנת הצרכן, לבין ההוראות המופיעות בתקנון זה, תגברנה הוראות חוק הגנת הצרכן.

    2. על מנת להחזיר מוצרים, עליך ליצור קשר בטלפון: 09-8866653 ולמסור הודעת ביטול עסקה, בציון פרטי ההזמנה. לאחר בירור פנייתך, תתבקש להחזיר, על חשבונך, את המוצר לאחת מנקודות האיסוף. ביטול העסקה כפוף לסייגים כמפורט בסעיפים 3 עד 6 .
    3. אם המוצר נבדק על ידי מפעילת האתר או מי מטעמה ונמצא שהוא לא הוחזר כחדש, באריזתו המקורית, לרבות כל מרכיבי המוצר והאריזה הזיכוי יהיה יחסי לערך המוצר שהוחזר, בניכוי הוצאות או התחייבות בשל משלוח, אריזה, או כל הוצאה בשל התקשרות בעסקה או בשל ביטולה.
    4. במקרה של מוצר פגום, אתה מתבקש לשלוח למפעילת האתר את המוצר בצירוף חשבונית המס שקיבלת, ומכתב המתאר את הבעיה במוצר. לאחר שנקבל את פנייתך, נשלח אליכם שנית את המוצר על פי הזמנתך המקורית, ובלבד שהוא נמצא במלאי אצל הספק.
    5. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם – לא תחויב בדמי ביטול כלשהם. אם סופק לך המוצר – תתבקש להעמידו לרשות במקום שבו הוא נמסר לך, ולהודיע למפעילת האתר על כך.
    6. טעות מהותית שנגרמה על ידי האתר בתיאור המוצר ו/או בתנאי המכירה, תזכה אתך, באפשרות לבטל את העסקה בלבד, ללא דמי ביטול כלשהם, מבלי שתהיה זכאי לכל פיצוי ו/או תשלום כלשהו מהאתר.
    7. במקרה ביטול עסקה ששולמה באמצעות כרטיס אשראי נטען או כרטיס אשראי מסוג “דיירקט” באחריות הלקוח לוודא שאכן התשלום הוחזר לחשבונו. במידה והזיכוי לא מופיע בדף פירוט האשראי של הלקוח עליו ליצור קשר עם מפעילת האתר על מנת לסייעו בכך. הפנייה באמצעות הטלפון 09-8866653 או באמצעות דוא”ל yoseftayer@gmail.com על כל מצב, לעולם אין לרשום פרטי אשראי בהודעות בדוא”ל, בשל אבטחת מידע!

x

#{title}

#{text}

#{price}